wij zijn druk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van yfc - WaarBenJij.nu wij zijn druk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van yfc - WaarBenJij.nu

wij zijn druk

Door: mirjam

05 April 2008 | Suriname, Paramaribo

lieve mensen, de training van paramaribo is op donderdagavond met bijna 100 personen van start gegaan. Geweldige groep, met veel talent, wij hebben onze handen er vol aan. Vandaag nog de hele dag trainen, dus mogelijk vanavond nog wat meer tijd om iets te schrijven. Goed weekend!
Jonathan, Jan Cornell, Niels, Nelleke, Jessica en Mirjam vanuit een ontwakend huis.... over 10 minuten moeten we weg!

• 05 April 2008 - 12:17

Peter:

wat een feest, jullie hebben nog wat uurtjes tegoed, hier zitten we reeds halverwege de middag. Nau veel succes danmaar en die zonnige zee foto's lachen me vriendelijk toe, ik zich dochtans binnen achter m'n laptop sinds het buiten herfstachtig aandoet.

groetjes!

• 05 April 2008 - 17:15

Marian:

HOi,hoi,

Leuk jullie avonturen te lezen in het zonnige Suriname.
    KLinkt tof de jeugdhappening met al die tieners en een onverwachte regenbui ;)
    Hopelijk is jullie training vandaag ook goed gegaan en genieten jullie nog van wat rust!

Geniet ervan!

Marian

• 06 April 2008 - 10:35

Helma:

heee lieve meiden!
    Echt leuk om jullie verhalen te lezen..
    Wauw, jullie hebben het goed...
    Geniet er nog even van veel zegen en tot gauw!
    Liefs Helma

• 06 April 2008 - 15:50

Henk:

Geweldig, die verhalen van jullie. Jullie kunnen je energie dus wel kwijt aan de groep. Ik hoop dat je daar straks met voldoening op kan terugkijken. Veel zegen toegewenst. Zorg ook voor een stukje rust voor jezelf in het weekend.

Groet, Henk en Margriet

• 06 April 2008 - 16:38

Peter:

nog plannen voor de zondag?
    tijd vliegt he?! alles kids?
    all the best!
    peter
    (Deuteronomium 7:6&9)

• 07 April 2008 - 20:30

Alien:

Dag allemaal,

Hopelijk hebben jullie genoten van de trainingen en zijn jullie nu heerlijk aan het uitrusten en vooral aan het nagenieten!!

Gods rijke zegen gewenst en Nel....ik bid voor je voet(ookal, is het inderdaad een wat minder handige actie, om te gaan dansen, terwijl je al een gekneusde voet had :-) )

kus,
    Alien

• 08 April 2008 - 05:33

Elisabeth:

nog steeds druk? Tijd om tas te gaan pakken volgens mij.. de nederlanden wachten op jullie. Dus. Afscheid nemen bestaat.

Groetjes, Elisabeth

• 08 April 2008 - 09:08

Esther:

Wat een ervaring he! En relaxt ook, mooi strand...
    Zie je snel!
    Esther.