Op reis - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van yfc - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van yfc - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: webmaster

13 Maart 2008 | Nederland, Driebergen

Welkom op deze website. We willen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen in Suriname.

Reisdata: 25 maart - 9 april 2008

Reisdoel: We bezoeken Suriname met een team van Youth for Christ Nederland. We willen de jeugdleiders in Suriname toerusten en trainen zodat ze ontdekken hoe ze jongeren kunnen bereiken met het evangelie op een manier die aansluit bij de ontwikkeling en cultuur van een nieuwe generatie! We werken in Suriname samen met de organisatie Weid Mijn Lammeren

Reisgezelschap:
Jessica de Haan - PR medewerker YfC|NL
Nelleke Matsinger - Solid Friends trainer, stagiaire The Mall Amsterdam
Niels de Beer - Stagiaire YfC|The Mall Amsterdam en YfC|Kerk
Mirjam de Bruijn - Bij YfC Landelijk Coördinator Solid Friends en jongerenwerker in Hervormd Woerden.

Na de eerste week zullen Jonathan en Jan Cornell zich ook aan dit team toevoegen. Zij verzorgen eerst een Alphatraining samen met nog 4 mensen van Alpha Nederland.

• 20 Maart 2008 - 11:11

Marjon:

Ik ga jullie een onwijs gave reis toewensen. Ik bid voor veel zegen op alles wat jullie gaan doen. Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen en zal deze site zeker in de gaten houden.

Ga met God!

• 24 Maart 2008 - 19:36

Jannie En Paul:

Een te gekke reis toegewenst en veel zegen!