de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van yfc - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van yfc - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Door: mirjam

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2008 | Nederland, Utrecht

Op een regenachtige een sneeuwerige vrijdagmiddag kwamen de 4 Surinamereizigers bijeen in het restaurant van de V&D in UTRECHT. Tijd om elkaar nog wat indringende vragen te stellen, de paklijst door te nemen en niet te vergeten om de puntjes op de i te zetten voor de trainingen.

Wie of wat ga je het meest missen?
Jes: mijn eigen bed
Niels: dat ik op een bepaalde manier niet mezelf kan zijn
Mir: mijn vriendje :P en nederlands eten
Nel: mijn piercing en het team uit Amsterdam (“ik hecht me nu eenmaal aan mensen”)

Wat lijkt je het meest eng? Waar zie je tegenop?
Jes: gedwongen sociaal doen, als ik er net ff niet op zit te wachten
Niels: de muggen – prikken van een muskieten
Mir: de enge beesten
Nel: dat ik ergens ben en niet naar de wc kan

Niels vraagt: wie heeft er last van ochtendhumeur? Langzaam gaan alle vingertjes omhoog…(lachsalvo)

Wat hoop je te bereiken met deze reis?
Mir: dat we aansluiten bij de jeugdleiders in Suriname en we hen de juiste kennis, houding en vaardigheden kunnen bijbrengen om jongeren te bereiken met het evangelie.
Jes: ik verwacht veel van God te zien, ook door het geloof van de mensen daar (radicaal) en dat we veel lol hebben!
Niels: dat ik God aan het werk heb gezien!
Nel: gezelligheid met de mensen daar, veel lol maar zeker ook een bemoediging voor mijzelf door veel van God te zien.

  • 25 Maart 2008 - 04:53

    Suz:

    Heej Mir, wat is dat nou je bent -in vergeten achter vriend... ;p

    De afscheidsborrel was heerlijk.

    Goeie reis enneuh geen gekke dingen he?!
    En goed smeren he!!!

    Adios,

    Suz

  • 25 Maart 2008 - 06:55

    Elbert:

    Hey mensen,

    Geniet van de reis en de indrukken!

    Be blessed,

    Elbert

  • 25 Maart 2008 - 07:39

    Jan Willem:

    niet teveel m&m's pinda eten voor je door de douane gaat: al die bolletjes in je buik kan verwarring veroorzaken...

  • 25 Maart 2008 - 15:41

    Harold:

    Geniet van everything daar! ;)
    Enne... niet te bruin terugkomen, dan wordt ik helemaal jaloers :D
    Be blessed!

  • 25 Maart 2008 - 18:24

    Peter:

    blessinz luitjes! Inmiddels het sneeuw/stormachtige nederland verlaten opweg naar een warme en zonnige bestemming...gaaf! God met jullie allen!
    Peter (treur)

  • 25 Maart 2008 - 23:01

    Wil:

    goeie reis gehad?
    hier nog steeds sneeuw, hopelijk daar zon
    geniet ervan!! benieuwd naar jullie belevenissen...
    wil

  • 26 Maart 2008 - 08:24

    Steven:

    Zijn jullie al geland ehmm, ik hoop het wel anderts blijven jullie wel erg lang in de lucht... Spannend om te gaan lezen wat jullie allemaal gaan meemaken!
    Steven

  • 26 Maart 2008 - 10:34

    Suma Bamba:

    Allo lief Mierjam

    Ik wil ie zoenen als je oep Parimariboo bien.


  • 26 Maart 2008 - 11:10

    Elisabeth:

    Well, ik hoop dat jullie een aangename reis hebben gehad en zie uit naar de eerste verhalen. ciao

  • 26 Maart 2008 - 11:16

    Margreet:

    Heel veel succes maar ehh, waar was Jonathan in die V&D?? hihihi durfde hij niet met jullie mee :P ?? Pas goed op jezelf en elkaar, en hou ons op de hoogte ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2008

inpakken - wegwezen

05 April 2008

wij zijn druk

03 April 2008

Jeugdhappening

02 April 2008

Relaxdag

31 Maart 2008

In Nickerie

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12341

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 09 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: